lesen

hej lessen men aså vi komer inte bloga ofta als lengre min data har gåt sönder så den går på lagning  i en månad ock min ipod har gåt sönder ja råka tapa den så sprack alt ock nu får ja inte en ny sen är ja lesen för mama ock papa brokar jete myket ock dom sejeer at dom ska skiljas ja aså vet inte hur dom menar va är skiljas jaja vi får se men venta nej dom ska skiljas juste at dom inte är jifta lengre ja är jete lesen för ja ska bara va hos mama nu ock där har hon en dator men ja får bara anvenda den i bland ock maja har lung inlomason så hon är jete sjuk på sjukhus henes dat ahar också gåt söner den går inte at laga så hon får aldri en ny så hon kan inte bloga bara iblan från henes papas data men den får hon bara låna i blan ja är i ala fal jete lesen för min ipodd som srack alt för den va så bra ja älskade den så mycket de va min enda prisent ock den är i spilror =( ja är så lesen ska bireta hur de jick til när den jick sönder ja men ja: först va ja hema ock sat i sofan sen jick ja ut till min kombis då hade ja den me mej sen jick vi ock ja hade den i fikan så tapa ja den ock den sprack alt i tusen miljarder triljaner bitor så ja grät jete myket ock mama hemta mej men ja får ite en ny ja får venta til jul aftom ock det är jäte låmt kvar men ja får i blan spela i min systers i padd men hon har inte kul spel eler blog . se ap så ja kan inte bloga i den men hejdå kram
lisa
så här vart min ipodd men den ramla issär också så det blev i bitar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0